З її допомогою не просто відображається те, що відбувається на комп'ютері, а здійснюється двосторонній взаємозв’язок між учителем і комп’ютером, за певних умов. Це може бути і тристороння взаємодія – учитель, учень і комп’ютер.
Мультимедійна дошка, що працює, зазвичай включає 4 компоненти:
- комп’ютер,
- мультимедійний проектор,
- відповідне програмне забезпечення,
- спеціальна панель, яка, власне, і є дошкою.
Шкільна дошка – це невід’ємна складова будь якого
навчального класу, місце обміну інформацією між учнями та вчителем.
Інтерактивна дошка – це жива взаємодія вчителя і учнів, управління процесом обміну
інформацією між ними.
Інтерактивні дошки дозволяють учителеві:
- робити
записи на дошці «електронним маркером» різних кольорів на поверхні малюнку,
який проектується з комп’ютера;
- зберігати та
друкувати зображення на дошці;
- зберігати на
комп’ютері увесь хід роботи на дошці;
- створювати
прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці,
під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під
конкретні завдання, поставлені на уроці.
- подавати
досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;
- дозволяє
моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючись до комп'ютера, змінити
модель, перенести об'єкт в інше місце екрана або встановити нові зв'язки між
об'єктами;
- працювати в
режимі реального часу.
- супроводжувати
демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко
готувати матеріал під відповідну аудиторію
Інтерактивні дошки схожі на звичайні дошки, але в той же час
вони допомагають учителеві використати засоби навчання легко й невимушено,
перебуваючи в постійному контакті з класом.Така дошка дозволяє учителеві
збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного
матеріалу на уроці, як то картинка з Інтернету або великомасштабна таблиця,
текстовий файл або географічна карта. Вона стає незамінним супутником учителя
на уроці, відмінним доповненням його слів.Учні сприймають інформацію
швидше, беруть участь у групових
дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими. Вони дозволяють їм виконувати
спільну роботу, вирішувати загальне завдання, проводити перевірку знань відразу
у всьому навчальному класі, організувати грамотний зворотний зв'язок “учень -
вчитель”.Використання інтерактивної дошки на заняттях в початковій школі є
однією з вимог сучасного освітнього процесу в умовах інформаційного
суспільства.
Вона не тільки відображає, що відбувається у комп’ютері, а й
дає можливість вносити виправлення й
корективи, робити кольорові позначки й коментарі, зберігати матеріали уроку для
подальшого використання й редагування. До комп'ютера і, як наслідок, до
інтерактивної дошки можна підключити
мікроскоп, Web-камеру, цифровий фотоапарат або відеокамеру. І з усіма цими
відображеними матеріалами можна продуктивно працювати прямо під час
уроку.Працюючи з інтерактивною дошкою, ми завжди перебуваємо в центрі уваги,
завжди ведемо спілкування з учнями на пряму й підтримуємо постійний контакт із
класом.
Немає коментарів:
Дописати коментар