середа, 31 січня 2018 р.

Педагогічна практика. День третій.

День розпочався з уроку англійської мови, учні були поділені на дві групи.В тій підгрупі де я спостерігав за уроком, діти мали досить високий рівень володіння англійською, тому майже весь урок учні розмовляли на англійській мові. Кожен із них готовив міні доповідь про різні музичні стилі, було досить цікаво, майже всі приймали участь у обговоренні. Урок був дуже цікавий і насичений.
Також мені довірили досить відповідальну справу, перевірити домашні зошити з математики.
Перевіряючи зошити я замітив, що не всі учні виконують домашні завдання, мене це засмутило. Але більшість все таки виконують домашне завдання, дотого ж правильно. Сьогодні я вперше був як вчитель і виставляв оцінки за домашню роботу.
Також я відвідав урок математики в 8-Б классі. Було цікаво спостерігати за методиою викладання математики іншим вчителем. Для себе я засвоїв, як не давати учням "сумувати" та якими цікавими методами можна розповідати новий матеріал.
Підсумовуючи цей день можна сказати, що він був дуже вдалий. Діти звикли до мене, та й я до них. Вже скоро буду почувати себе в ролі вчителя і викладати в них математику. Напевно буду хвилюватись... Далі буде ))  

Немає коментарів:

Дописати коментар