пʼятниця, 2 березня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять пятий

Сьогодні я провів урок математики в 6-в класі на тему " Переставна та сполучна властивіть множення". Урок формування вмінь та навичок. На початку уроку я провів аналіз контрольної роботи, роздала контрольні зошити, у яких виконали завдання з типовими помилками, пояснила як потрібно було їх виконувати. Викладання нового матеріалу відбулось у формі бесіди. Потім було виконано пробні та тренувальні вправи, у ході виконання знову і знову згадувалось правило множення десяткових дробів, що сприяло кращому запам'ятовуванню цього правила. Протягом уроку учні були активними та дисциплінованими, працювали біля дошки та у зошитах. Мети уроку було досягнуто.
Як потім виявилось у вчителів настали незаплановані канікули, школу закрили на карантин, тому це останній день моєї педагогічної практики.
Підсумовуючи мою педагогічну практику можна сказати, що робота вчителя мене захопила. Я мав змогу викладати математику в різник класах. Ми зробили  ще один важливий крок до формування  нашої майбутньої професії.

1 коментар: