четвер, 1 березня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять четвертий

В цей день я провів два уроки математики. Перший був у 6-д класі. Оскільки я вже викладав в них математику, то мав уяву про їх рівень знань та труднощами які можуть виникнути. Організаційний момент пройшов досить вдало, всі учні швидко приготувались до уроку. Під час уроку панувала дисципліна, що свідчіть про вихованість цього класу. Під час пояснення нового метеріалу, я намагався наочно пояснити нову тему, підібрати цікаві завдання. Інколи виникали труднощі, але за допомогою навідних запитань учні самі знаходили свої помилки, та вдало їх виправляли. Мета і цілі були досягнуті.
Другий урок математики я провів в 8-б класі. Тема уроку "Квадратний корінь, арифметичний квадратний корінь". На протязі практики я інколи відвідував уроки математики цього класу. Діти тут чемні та допитливі. Почавши з нових означень ми крокували до нових знань, на уроці панувала робоча атмосфера. Під час розв'язування задач біля дошки учні задавали один одному навідні питання, що неодмінно покращило засвоєння новох теми. Підвівши підсумоки уроку та повторивши нові правила, ми проаналізували домашнє завдання. Мета і цілі уроку були досягнуті. День був дуже плідним. Далі буде ))

Немає коментарів:

Дописати коментар