середа, 28 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять третій

День розпочався з того, що мене попросили провести уроки в 11-а класі. В мене було трішечки хвилювань, оскільки викладання математики в середній та старшій школі носили схожий, але все ж таки різний характер. Тема уроку " Показникові нерівності", урок формування вмінь та навичок. Як тільки ми почали розв'язувати задачі, я помітив, що всі учні в цьому класі мають високий рівень математики, тому для них ніяких труднощів не викликали завдання. Урок пройшов в високому темпі, учні розв'язали всі поставлені задачі.
 Другий урок в цьому класі був на ту саму тему, тому як тільки пролунав дзвоник, ми розпочали виконувати завдання. Це був 11 клас, для них це було дуже важливо, оскільки вже скоро вони будуть здавати ЗНО. Провівши в них два уроки, можу впевнено сказати, що ніяких труднощів не повинно виникнути. Бажаю їм успіхів.

Немає коментарів:

Дописати коментар