вівторок, 20 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День сімнацятий

Сьогодні важливий день, оскільки я буду проводити свій перший урок. День розпочався з єдиного уроку, темаю якого була "День пом'яті героїв небесної сотні". Я розповів дітям, що це був за день, підготував коротку презентацію. Діти вели себе чемно, з розумінням.
Вже другий урок проводив я, це була алгебра. Тема уроку "Тотожні перетворення які містять вирази з коренем квадратним". Це був комбінований урок (вивчення нового матеріалу та урок формування вмінь та навичок). Так як учні були на карантині, я провів короткий математичний диктант, за допомогою якого було перевірено, та повторено попередні знання. Під час вивчення нової теми учні активно співпрацювали зі мною, тому і урок пойшов у досить високому темпі. За 15 хвилин до кінця уроку я, за вимогою вчителя предметника, дав їм самостійну роботу по новому матеріалу. Під час розв'язання самостійної роботи у учнів виникали труднощі, тому я допомогав їм за допомогою навідниї запитань. Урок пройшов дуже вдало та насичено, з нетерпінням буду чекати можливості провести інші уроки. Далі буде ))

1 коментар: