понеділок, 19 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День шіснадцятий

Нарешті мій клас повернувся і діти мене зустріли дуже радісно. Також з лікарняного вийшов мій класний керівник. З ним ми обговорили майбутні плани, що до проведення виховних заходів (Єдиних уроків). Було видно, що діти відпочили але так, як це був перший день після
"незапланованих канікул" їм було важко зосередитися, тому майже на всіх уроках вчителі витрачали деякий час на те, щоб заспокоїти учнів. хочеться зазначити, що учні були готові до всіх уроків, авжеж, скільки часу в них було =)
Завтра я буду проводити свій перший урок, тому більшість  часу я витратив на підготовку до нього. Також я попередив учнів, що в них буде "невеличка" самостійна робота. Сподіваюсь вони добре підготуються. Даі буде ))

Немає коментарів:

Дописати коментар