понеділок, 26 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять перший

Залишилось лише дві неділі практики, вже так звик до свого класу, що навіть не хочеться їх покидати. На першому уроці я провів математику у 6-в класі на тему "Віднімання раціональних чисел". Оскільки це тема була схожа з попередніми які я проводив, ніяких труднощів не виникало. Вже той невеликий педагогічний досвід, який я набув за ці дні, мені дуже сильно допоміг. Урок розпочався з уктуалізації опорних знань, учні згадали правила віднімання раціональних чисел, повторили правили віднімання десяткових дробів. На протязі уроку у учнів не виникало ніяких запитань, тому під кінець уроку я провів невелике опитування. Як виявилось учні добре засвоїли нову тему. Як тільки я проаналізував їхнє домашнє завдання пролунав дзвоник, тому можго говорити, що всі цілі і мета уроку були досягнуті.
Також я знову відвідав урок англійської мови у своєму класі. Цей урок був присвячений виконанню самостійної роботи. Під час роботи на уроці панувала ідеальна тиша. Вчитель досить вдало організував урок, недаваючи учням ні хвилинки не розмові не по темі.
Далі буде ))

Немає коментарів:

Дописати коментар