середа, 21 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День вісімнадцятий

День розпочався з чергування. Так сталося, що настала черга мого класу чергувати, тому з самого ранку я почав організовуати дітей на чергування. Після першого уроку я записав в журнал відсутніх по всій школі, та підрахував тих, хто був хворий, хто був без поважної причини та по поважній причині.
Третій урок я проводив у 6-а. Тема уроку " Додавання і віднімання раціональних чисел". Так як діти бачили мене вперше, то я витратив час на організаційні моменти. Цей урок був підготовкою до контрольної роботи, тому ми з учнями повторили правила додавання і віднімання раціональних чисел. Набрали досить високий темп розв'язку задач і встигли за весь урок виконати всі плани. Тому в нагороду учні не отримали домашнє завдання, їм потрібно було лише підготуватись до контрольної роботи. Мету і цілі урока було досягнуто.
Мені сподобалось викладати в 6 му класі, сподіваюсь я ще колись у них буду викладати  математику. Далі буде ))

1 коментар:

  1. І я там була. Темп уроку був дійсно дуже високий. і мета була досягнута

    ВідповістиВидалити