понеділок, 12 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День одинадцятий

Вийшовши з лікарняного, я дізнався, що мій клас закрилии на карантин, тому весь наступний тиждень я буду проводити в інших класах.
Першим на черзі став 5-б клас. Діти дуже хороші і привітливі, було приємно провести з ним час. Я відвідав в них урок математики (урок формування вмінь та навичок). На протязі уроку діти були дуже актівні і охоче йшли до дошки. Якщо виникали якісь неточності, то вчитель усував їх за допомогою наочних представлень. Дисципліна в класі була досить на високому рівні, тому і урок пройшов не відходячі від своїх планів. Мету і завдання уроку досягнуто, вчитель задоволений.
Також я відвідав урок в 8-В класі, а саме на уроці геометрії. Урок розпочався з фронтального оитування, діти швидко відповідали на запитання вчителя, це значило про те, що вони дуже добре орієнтуються в навчальному матеріалі. Урок був спрямований на формування та закріплення знань, тому після фронтального опитування учні почали розв'язувати задачі. Якщо хтось робив помилки біля дошки, вчитель просив дітей задавати навідні питання, після розв'язку задачі учень мав підтвердити свої оцінку, відповівши на 3 теоретичні запитання від класу. Урок пройшов досить цікаво. Мету і цілі було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар