вівторок, 13 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День дванадцятий

День розпочався з того, що я відвідав відкритий урок студентки практикантки Козакової Катерини. Так як на попередньому уроці була контрольна, то сьогодні майбутньому вчителю треба було розповідати нову тему. Було видно, що вони трішки хвилювалась, але учні віднеслись до уроку серйозно, тому проблем з дисципліною у них не будло. Також слід зауважити, що в ході уроку був використаний комп'ютер і проектор, за допомогою яких мотиваційна частина уроку пройшла дуже вдало. Під час пояснення нової теми, Катерина намагалася доступними способами донести до учнів інформацію. По закінченню уроку було проведено підсумки, задано домашнє завдання. Урок мені дуже сподобався, буд досить на високому рівні, сподіваюсь, що наступні уроки будуть не гірші, навіть кращіми.
Знову я побував на уроці математики в 5-б класі. Урок був на застосування знань. Структура уроку відповідала типу та була спрямована на досягнення мети та завдань уроку.  Діти були дисципліновані, якщо ж дисципліну хтось порушував, то вчитель швидко організовувала її. Враховувались вікові особливості учнів: коли вони втомлювались, то вчитель змінювала вид діяльності, щоб вони відпочили та потім краще усвідомлювали матеріал. Постійно перевірявся рівень засвоєності знань за допомогою питань. Слідкувалось, щоб діти правильно розв‘язували завдання. Біля дошки працювали всі діти, виходячи ланцюжком. Зверталась увага на культуру оформлення записів як на дошці, так і у зошитах. Мети уроку було досягнено.

Немає коментарів:

Дописати коментар