середа, 14 лютого 2018 р.

Педагогічна практика. День тринадцятий

  Сьогодні відвідав урок своєї колеги Калашник Катерини. Урок проводила в 5-б  класі. Урок розпочала з організації уваги учнів за допомогою бесіди. Далі провела самостійну роботу, щоб перевірити рівень знань з минулої теми. Катерина виставила оцінки тим, хто працював на дошці (писали ср), а в останніх зібрала їх роботи. Потім перейшла до вивчення нової теми "Округлення десяткових дробів". Під час пояснення теми вчитель використовувала ілюстраційний матеріал: правила округлення десяткових дробів. Катерина працювала над розвитком математичної мови: учні повинні були читати десяткові дроби, коментувати  розв'язання. Одночасно контролювала записи в зошиті. Увага учнів була зосереджена, іноді робила зауваження під час уроку. Мета уроку була досягнута. 
Після уроку ми, разом із іншими студентами-практикантами та нашим методистом, зібралися з метою обговорення. Кожен з нас висловив свою думку, поділився враженнями від уроку, надав Катерині рекомендації та поради щодо вдосконалення деяких етапів уроку.
За сьогоднішній день я встиг також побувати на уроці світової художньої культури у 8-б класі. На минулому тижні вчитель об'єднала учнів у 4 дослідницькі групи, кожній з яких було поставлено деяке проблемне питання з тем, які учні вивчали протягом навчального року. Завдання кожної з груп полягало у розробці проекту за даною проблемою. Сьогодні відбулася презентація результатів. Найбільше мені сподобався проект хлопців. Їхній проект вчителю також сподобався найбільше, а тому хлопців було оцінено на найвищому рівні. Особисто для мене було дуже цікаво побачити, як вчитель впроваджує у навчання метод проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар