Сьогодні відвідав урок своєї колеги Калашник Катерини. Урок проводила
в 5-б класі. Урок розпочала з організації уваги учнів за допомогою
бесіди. Далі провела самостійну роботу, щоб перевірити рівень знань з
минулої теми. Катерина виставила оцінки тим, хто працював на дошці
(писали ср), а в останніх зібрала їх роботи. Потім перейшла до вивчення
нової теми "Округлення десяткових дробів". Під час пояснення теми
вчитель використовувала ілюстраційний матеріал: правила округлення
десяткових дробів. Катерина працювала над розвитком математичної мови:
учні повинні були читати десяткові дроби, коментувати розв'язання.
Одночасно контролювала записи в зошиті. Увага учнів була зосереджена,
іноді робила зауваження під час уроку. Мета уроку була досягнута.
Після уроку ми, разом із іншими студентами-практикантами та нашим
методистом, зібралися з метою обговорення. Кожен з нас висловив свою
думку, поділився враженнями від уроку, надав Катерині рекомендації та
поради щодо вдосконалення деяких етапів уроку.
За сьогоднішній день я встиг також побувати на уроці світової
художньої культури у 8-б класі. На минулому тижні вчитель
об'єднала учнів у 4 дослідницькі групи, кожній з яких було поставлено
деяке проблемне питання з тем, які учні вивчали протягом навчального
року. Завдання кожної з груп полягало у розробці проекту за даною
проблемою. Сьогодні відбулася презентація результатів. Найбільше мені
сподобався проект хлопців. Їхній проект
вчителю також сподобався найбільше, а тому хлопців було оцінено на
найвищому рівні. Особисто для мене було дуже цікаво побачити, як вчитель
впроваджує у навчання метод проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар